Galleri:
Galleriet är organisationens huvudarkiv.
Filerna i galleriet är tillgängliga för alla användare.
Kollektioner:
Kollektioner kan betraktas som ett statiskt galleri, där ett större antal filer är samlade.
Använd en kollektion när du vill dela filer med en annan organisation inom din instans.
Kollektioner kan också användas när du behöver skapa en uppsättning filer som endast kan nås av en utvald grupp användare.
Album:
Använd ett album när du vill gruppera en uppsättning filer.
Albumet kan delas med andra användare, hela organisationen eller externt via en länk.
Det kan användas för att organisera och dela filer, och du kan välja att lägga till filer från galleriet, en kollektion eller Min Disk till albumet. Tillgångar som läggs till från Min Disk är endast tillgängliga för dig.
Album kan också göras offentliga för bredare åtkomst.
Min Disk:
Min Disk är ett personligt galleri som endast är tillgängligt för dig (och Administratörer). Du kan använda Min Disk för att reservera filer från galleriet.
Min Disk kan användas som ett separat arbetsutrymme innan filerna görs tillgängliga för andra.